Zakup samochodu online

Proces zdalnego zakupu samochodu w salonach Nissan Mad Mobil

Obecnie w dobie kwarantanny narodowej wielu z Was pozostaje w domach i ogranicza kontakt z innymi osobami.
Mamy więcej czasu na pozostałe sprawy np. możemy szukać nowego samochodu w internecie. Jeżeli zdecydowalibyście się Państwo na zakup nowego samochodu, u nas możecie to zrobić zdalnie, bez wychodzenia z domu.

Zakup samochodu bez wychodzenia z domu
Jest to bardzo łatwy proces, którego nie należy się obawiać, nasi doradcy z pewnością przeprowadzą Państwa przez każdy krok, dokładnie tłumacząc wszystkie niejasności. Część prezentacji pojazdu i zapoznania się z modelami, które Państwa interesują możemy przeprowadzić na wiele różnych sposobów, dopasowanych do indywidualnych preferencji – telefonicznie, mailowo lub za pomocą innych komunikatorów – czekamy na propozycje. Podpisanie umowy również przebiega w sposób zdalny, a wszelkie dokumenty zostaną wysłane kurierem bądź e-mailem, zależnie od Państwa decyzji. Opłaty za samochód można dokonać przelewem i zdecydować o formie dostawy.

Mając na uwadze przede wszystkim Państwa poczucie bezpieczeństwa i komfortu wprowadziliśmy opcję darmowej dostawy zakupionego samochodu bezpośrednio pod Państwa dom. Promocja obejmuje wszystkie pojazdy dostępne w naszej ofercie, a cały proces sprzedaży i ubezpieczenia nowego auta można w łatwy sposób przeprowadzić na odległość. Dostarczony samochód będzie oczywiście odpowiednio przygotowany i zdezynfekowany. Do Państwa dyspozycji udostępnione zostaną również materiały dotyczące użytkowania pojazdu, między innymi link do filmu, na którym nasi doradcy objaśniają wszystko w zrozumiały dla każdego sposób.

Podobnie jak w przypadku pozostałych etapów sprzedaży, również tutaj staramy się zachować jak najdalej idącą ostrożność. O ile zamówienie, zapłata bądź ubezpieczenie auta nie wymaga żadnego kontaktu bezpośredniego, to w przypadku odbioru auta jakiś kontakt zwykle musi nastąpić.

Natomiast postaramy się sprawę załatwić tak, żeby ewentualny kontakt był jak najmniejszy. A w niektórych przypadkach postaramy się zupełnie wyeliminować jakiegokolwiek kontakt – jeśli będzie taka wola Kupującego.

Poniżej można zobaczyć kilka przykładowych sposobów przekazania samochodu klientowi. Kupując auto prosimy o informację, w jaki sposób chcieliby Państwo odebrać swój samochód.

Odbiór osobisty w salonie

Samochód możemy wydać w salonie, z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. Zachowamy bezpieczną odległość oraz zdezynfekujemy wnętrze auta. Dla bezpieczeństwa zrezygnujemy z udzielania instruktażu przeprowadzonego wewnątrz auta. Natomiast wszelkimi środkami zadbamy, żeby klient poznał wystarczająco swoje auto. Np. przed odbiorem auta przekażemy Kupującemu instrukcję obsługi.

Odbiór poza salonem

Jeśli ktoś obawia się zamkniętych przestrzeni, to możemy polecić uproszczoną procedurę wydania na parkingu przed salonem. Tutaj również zachowamy wszelkie środki bezpieczeństwa. Odbiór odbędzie się w ustronnym miejscu na terenie dealerstwa, a samochód będzie uprzednio zdezynfekowany.

„KWARANTANNA” samochodu

Jeśli mimo wszystko obawiają się Państwo bezpośredniego kontaktu z naszymi pracownikami, to możemy zaproponować odbiór samochodu z wykorzystaniem „kwarantanny”. Na czym ona polega? Samochód przygotowujemy do wydania, dezynfekujemy, i odstawiamy na określony czas w ustronne miejsce na terenie naszej firmy. Podczas postoju samochodu ewentualne wirusy w naturalny sposób zginą.

Dostawa pod dom

Jeśli ktoś nie chce (lub nie może) nas odwiedzić, może zamówić samochód z dostawą do domu. Auto dostanie dostarczony w umówionym czasie, a przed przekazaniem go Kupującemu będzie zdezynfekowane. Instruktaż może się odbyć podczas rozmowy telefonicznej, albo funkcji telekonferencji.

Dostawa pod dom z „KWARANTANNĄ”

Jeśli chcą Państwo zamówić auto do domu, i uniknąć jakiegokolwiek kontaktu z naszymi pracownikami, to możemy dostarczyć samochód Państwu pod dom, i zostawić na parkingu. Państwo mogą odebrać auto po kilku dniach, w których ewentualne wirusy zginą.

Doskonale rozumiemy, że w tym trudnym dla nas wszystkich okresie nie każdemu mogą odpowiadać zastosowane przez nas rozwiązania. Chcielibyśmy aby zarówno nasi klienci, jak i pracownicy, mogli czuć się bezpiecznie i komfortowo przez cały czas trwania Waszych wizyt, dlatego jeśli tylko coś wzbudza u Państwa wątpliwości lub chcielibyście Państwo, abyśmy podjęli dodatkowe środki ostrożności, wtedy zachęcamy do kontaktu z nami. Obiecujemy, że każdą wiadomość, sugestię i propozycję rozpatrzymy indywidualnie oraz postaramy się wyjść Państwu naprzeciw z nowym rozwiązaniem dostosowanym do Państwa potrzeb.
Zachęcamy do kontaktu poprzez formularz dostępny tutaj → FORMULARZ KONTAKTOWY, ale również w każdej innej preferowanej przez Państwa formie – bezpośredni adres e-mail, telefon, a nawet nasze media społecznościowe, np. Facebook.

Dedykowana strona Covid 19

covid-19-1920x1080-+-MM

Polisa i zgłoszenia szkód online

polisa-i-szkody-mini-II
Back to top

W związku z niezależną od nas awarią sieci telefonicznej w Mad Mobil Rybnik
Prosimy o kontakt pod numerami:
533 941 941 - Salon Nissan
533 942 942 - Salon Suzuki
508 118 118 - Serwis
517 280 518